DOSKONAŁE WYKOŃCZENIE WNĘTRZ (...) nie znosi kompromisu - to podstawa solidnego domu
Marka Marinell powstała w rezultacie 30 lat doświadczeń i wielkiej pasji do surowca jakim jest kamień naturalny. Marinell, to odpowiedź na nowy kierunek rozwoju spółki KNAP Sp. z o.o. Sp. K. Stworzyliśmy ją, by skoncentrować się na oczekiwaniach odbiorcy, wymagają- cego szlachetnych, trwałych i ponadczasowych rozwiązań zastosowanych w swoim domu.
Obróbka kamienia w jakiej się specjalizujemy, towarzyszy nam od lat 80’tych. Od początku działalności, poszerzaliśmy wiedzę i doświadczenie, by rzetelnie badać i realnie testować specyfikę surowca i wytrzymałościowe właściwości w czasie jego obróbki.
Z surowcem obcujemy od początku, nie tracąc pasji i myślenia o trendach wykorzystywania kamienia we wnętrzach. Przekonanie o jego przyszłości w zróżnicowanych projektach architektonicznych, przełożyło się na podejmowanie - odważnych - decyzji. W ich rezultacie od 2008 roku m. in. rozpoczęliśmy samodzielnie importować surowce.
Myślenie w kategoriach dużej skali zaspokojenia rynkowych potrzeb, zaowocowało ścisłą współpracą z wiodącymi sieciami budowlanych sklepów wielkopowierzchniowych, składów budowlanych oraz sklepow z wyposazeniem wnętrz i łazienek.
WSPÓŁPRACA Z PROJEKTANTAMI to nowy kierunek marki
W skutek własnego importu ale także ściślej współpracy z firmami wiodącymi w importowaniu i dystrybuowaniu surowca z miejsc wydobycia, w naszej ofercie znajduje się szeroki wachlarz marmurów, granitów i innych rodzajów kamienia z całego świata, w tym Brazylii, Chin, Indii, Turcji, Iranu, Włoch, Hiszpanii, Portugalii. Kooperacja z liderami, pozwala zapewnić różnorodność gatunków kamienia. Wielkiej pasji do kamienia naturalnego, towarzyszy nam stałe zainteresowanie wprowadzanych na rynek nowości.
Dzięki temu m. in. poszerzyliśmy naszą ofertę o spieki kwarcowe, jeszcze kilka lat temu nikomu znane w Polsce. O kamieniu wiemy wszystko a kierunek naszego rozwoju, mamy jasno sprecyzowany. Dlatego w strategiczne działania Marinell, wpisany jest obszar zwiększonej koncentracji na indywidualnych zamówieniach i kooperacji z uprawnionymi specjalistami projektującymi wnętrza wymarzonych domów. Jesteśmy także otwarci na „nowe” kierunki, pozwalające wykorzystać doświadczenie i technologiczne możliwości naszej produkcji.
NASZE „DLACZEGO” dlaczego otwieramy się na "nowe kierunki"
Powody założenie nowej marki są proste i jasno przez nas zdefiniowane. 30 lat obcowania „z bliska” z kamieniem, technologiczne inwestycje, rzetelnie wykwalifikowany i doświadczony zespół produkcyjny i nie malejąca pasja podążania za powstawaniem nowych w branży produktów – nie może odbywać się w oderwaniu od rosnących potrzeb klienta. Chcemy go bardziej poznać, włączając zasoby naszej wiedzy, produkcji i doświadczenia w indywidualnie realizowane zamówienia.
Chcemy być bliżej Odbiorcy. Tam, gdzie realizują się jego marzenia o wymarzonych, wnętrzach. Otwieramy się na nowe kierunki, bo wiemy, że spełnienie potrzeb Klienta indywidualnego, najsilniej uzupełni naszą pasję.
To – naturalnie – z zaoferowaniem szerokiej gamy wyboru surowca i w kooperacji z pracowniami architektonicznymi, studiami meblowymi, projektantami znającymi ogromny potencjał kamienia. Postęp technologiczny w branży kamieniarskiej owocujący powstawaniem nowych, nie raz alternatywnych (dla naturalnego kamienia) produktów jest ogromny. Nie przesłania to jednak pewności, że Odbiorca, proces tworzenia domu / mieszkania, pośrednie ogniwa współtowarzyszące w wykończeniu domu (pracownie architektoniczne, studia meblowe, studia łazienek) jest tym, w co – pośrednio – chcemy się włączyć.
NASZE „JAK” Jak skoncentrujemy się na kliencie indywidualnym
Pierwszym krokiem realizacji nowych założeń – stało się uruchomienie platformy sprzedażowej, e-sklepu: Marinell. Platforma umożliwiająca dokonanie zakupu, to wygodna alternatywa m. in dla tych, których potrzeby spełniają produkty wymiarowo normatywne. Drugim – nie mniej ważnym – celem, jest poszerzenie rynku odbiorców skoncentrowane na realizacji zamówień indywidualnych klientów. Realizacja tego odbywa się będzie w kooperacji ze współpracującymi z nami pracowniami architektonicznymi, studiami meblowymi. Marinell: marką blisko twórczego procesu, realizujących się zamysłów projektantów i architektów.
Podtrzymując biznesową kooperację z wiodącymi dystrybutorami w Polsce, ustaliliśmy przejrzystą formę wzajemnej współpracy i propagowania obecnych trendów w nowych produktach / surowcach. Wiemy, że bieżąca wiedza o trendach, wymaga stałej kooperacji i gotowości podążania za modą płynącą z krajów wydobycia kamienia. Dlatego Marinell, w rezultacie 30 lat niezmiennego obcowania w kamieniem, biznesowo ścisłej relacji z liderami w branży, to odpowiedź na nowe decyzje i postanowienia. Tym razem, równorzędnie: ODBIORCA i KAMIEŃ – w założeniach Marinell – staną na I miejscu. A razem z nimi, twórcze podejście do współrealizacji indywidualnych potrzeb.
NASZE „JAK” proces zmian - jak go zaplanowaliśmy, myśląc o Tobie?
Konsekwencja w podjętym kierunku i otwartość do współrealizacji indywidualnych projektów, to zasadnicze założenie założonej marki Marinell. Tego celu, podjąć się chcemy w inny – niż dotychczasowych – sposób. W działaniach na dużą skalę – zaopatrujących aktualnie kilkaset sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce, mamy ogromne doświadczenie. Wiemy doskonale, że proces zaspokojenia potrzeb Klienta indywidualnego, wymagać będzie innych założeń, innej logistyki, komunikacji, energii. Nie brakuje nam jednak pewności, że Marinell, jest gotowa, by włączyć się w proces zaspokojenia tych oczekiwań, jako rzetelne, profesjonalne ogniwo. Realizując indywidualne zlecenia, zapewniamy, że wiedza o obróbce kamienia, przełoży się na fachową realizację. Wiemy też, że podstawowa wartość – w oparciu którą prowadzimy biznes – jaką jest UCZCIWOŚĆ, pozwoli w odpowiednim momencie podjąć głos w doborze surowca.
Będziemy jasno komunikować o aspektach wynikających z wiedzy i obcowania z surowcem. Możemy zatem uznać, że Marinell wniesie na rynek więcej od bezwzględnego, rzemieślniczego realizowania zamówień. O kamieniu wiemy prawie wszystko, dlatego w nowe założenia marki, wpisujemy otwartość do eksperckiej i uczciwej komunikacji. Powierzenie realizacji projektów wykwalifikowanym architektom, wymaga zaufania i oddania się ich ‘wizjom’. Muszą jednak wziąć pod uwagę względy technologiczne, wytrzymałościowe, praktyczne – o których mówić będziemy przejrzyście. W nasze ‘jak’ wpisujemy również koncentrację na efektach pracy pochodzącej z projektów z udziałem naszej obróbki kamienia (pod kątem wybranych produktów). Dlatego sukcesywnie, prezentować będziemy zdjęcia, by na platformie Marinell, nie zabrakło ujmujących inspiracji.
NASZE „CO” co oferujemy, co zrobimy dla Ciebie?
Czy zastanawiałeś się kiedyś co decyduje o jakości wykończenia Twojego mieszkania czy domu ? Mamy świadomość czynników wpływających na całokształt finalnej w domu atmosfery. Istnieją jednak produkty, których ocena – pod względem jakości – jest bardzo prosta. Schody, parapety, blaty kuchenne, blaty łazienkowe, balustrady, posadzki, płyty elewacyjne, architektoniczne płyty betonowe, kostki granitowe – to podstawowe elementy wykończenia, stanowiące o jakości Twojego domu. W co warto zainwestować środki by wiedzieć, że poczyniona inwestycja, obierze dobry kierunek? Wiemy, że klientom towarzyszą różne dylematy, wątpliwości czy zagubienie. Przy nieograniczonym budżecie oczywisty jest kierunek szlachetnego i luksusowego wykończenia. Wybór jednak – jaki wpisany jest w proces wykończenia domu – ZAWSZE uwzględniał i uwzględnia zasadniczo cenę.
Lata pracy i obserwacji pozwoliły wnioskować, że gro klientów rozumie zasadniczo wartość postawienia na kamień. Nie mała grupa odbiorców oraz propagująca szlachetny kamień – grupa architektów wie, że nie ma nic bardziej niepowtarzalnego od efektów wprowadzenia kamieni we wnętrzu. Jako właściciele nowej marki zaspokajającej potrzeby rynku, będziemy jasno propagować pewien pogląd. Kamień i wysokojakościowe wykończenie, to niepodważalnie dobry kierunek każdego domu. Wierzymy, że przy nowych założeniach marki – przez nas przetworzone produkty, zagoszczą w wielu nowych, designerskich projektach. Choć kamień wiedzie prym w naszej działalności, w produktach dostępnych na sprzedaż, znajdą także Państwo balustrady, wyposażenie ogrodów, czy alternatywne dla tradycyjnych – biokominki.
MYŚLENIE W KATEGORIACH DUŻEJ SKALI i współpraca z sieciami handlowymi
Myślenie w kategoriach dużej skali zaspokojenia rynkowych potrzeb, zaowocowało ścisłą współpracą z wiodącymi sieciami budowlanych sklepów wielkopowierzchniowych. Zaopatrujemy je w nasze produkty od 1997 roku. Dzięki temu, produkty naszej firmy kupisz m. in. w sieciach sklepów CASTORAMA POLSKA, LEROY MERLIN POLSKA, LEROY MERLIN ROMANIA. OBI, BRICOMAN, BRICO MARCHE, MERKURY MARKET, PSB MRÓWKA.
Z surowcem obcujemy od początku, nie tracąc pasji i myślenia o trendach wykorzystywania kamienia we wnętrzach. Przekonanie o jego przyszłości w zróżnicowanych projektach architektonicznych, towarzyszy nam stale. Mamy nadzieję, że i Ty podejmiesz słuszną decyzję, sięgając po nasze produkty.